niedziela, 6 kwietnia 2014

056. LO: Home.

Jeżeli rok temu ktoś powiedziałby mi, że będę uwielbiać LOsy, to z pełnym przekonaniem bym go wyśmiała. Ba! Zagrałabym mu nawet na nosie. Ale, jak widać, kobieta zmienną jest ;) Dlatego też mam dziś Wam do pokazania nowy, słoneczny layout!


Chociaż od paru ładnych lat mieszkam w Starej Stolicy, to wyrosłam na dalekiej Północy, którą odwiedzam bardzo-bardzo rzadko, bo pociąg jedzie tam mniej więcej tyle, że spokojnie można by w tym czasie dolecieć do Kanady ;) Kraków kocham, bo to Kraków, ale są dni, kiedy mam nieodpartą ochotę wyjść na spacer nad morze. 



I tak właśnie naszło mnie wczoraj w nocy, kiedy przypadkowo trafiłam na zeszłoroczne zdjęcie z domu ;) Wykorzystałam cudowny papier ze ScrapCake (szkoda, że już nie projektują ;() oraz ścinki od Lemonade i UHK Gallery (wiedziałam, że nadejdzie dzień, kiedy w końcu je spożytkuję! ;D).



Miłej niedzieli! 


8 komentarzy:

  1. Śliczne LO, kolorowe i takie optymistyczne. Ja też uwielbiam morze, nawet w pochmurny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze jest super! ;) Ja tam lubię jak molo w Sopocie jest zasypane śniegiem ;)

      Usuń
  2. Piękne chlapy i zestawienie kolorów... genialny lek na nostalgię :)
    muszelia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny LO's! Przepięknie Ci to wychodzi, więc nawet się nie waż tego porzucać ;).. Widzę też, że nie tylko pasja do scrapbookingu nas łączy, też jestem z północy, którą zostawiłam dla Śląska.. i tak, zdecydowanie podróż trwająca 12h jest nieco zniechęcająca..

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i mega pozytywny klimat na tym LOsie zamknęłaś :) CZad :)

    OdpowiedzUsuń